جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی

در این بخش شما با انواع  جاروبرقی صنعتی, جاروی مرکزی, جاروبرقی هتلی, جاروبرقی ایرانی و انواع جاروبرقی سطلی آشنا خواهید شد.آذین صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های جاروبرقی صنعتی در ایران برند گرین را برای جاروبرقی های صنعتی خود در بین مصرف کنندگان جا انداخته است.جاروبرقی های گرین با موتور صنعتی آلمانی دمل یکی از بهترین جاروبرقی های صنعتی موجود در بازار میباشند که با قیمت بسیار مناسب توسط فروشگاه اینترنتی آذین صنعت عرضه میشوند.

قیمت جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی با قدرت و توان مکش بالاتر جایگزینی برای جاروبرقی های معمولی است تا در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرید.این محصول توانایی مکش آب و خاک را دارد و معمولا دارای دو یا 3 عدد موتور میباشد که قیمت های مختلفی را در بر میگیرد.

جهت راهنمای انتخاب جاروبرقی اینجا کلیک کنید

تفاوت جاروبرقی های صنعتی و جاروبرقی های خانگی از نوع موتور آنها و حجم مخزن می باشد . جاروبرقی صنعتی دارای موتور های با حجم مکش هوای بالاتر و با طول عمر بیشتر می باشد (بیشترین توان موتور های صنعتی 1200 الی 1400 وات می باشد که در مقایسه با موتور های خانگی 2000 وات به مراتب توان بیشتری دارند) البته ظاهر جاروبرقی های صنعتی خشک و خشن است که با کم کردن ظرافت هایی مانند کنترل از روی دسته ، دکمه های لمسی و ...  ایرادات احتمالی دستگاه را کمتر کرده و به طول عمر جاروبرقی را کارگاه ها و کارخانجات افزایش داده است. 

 



:: برچسب‌ها: جاروبرقی صنعتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1398
ایران ترانسفو

ایران ترانسفو

ایران ترانسفو به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای داخلی در زمینه تولید انواع ترانسفورماتورهای کوچک توزیع تا ترانسفورماتورهای بزرگ قدرت محسوب می شود. کیفیت، مهمترین دغدغه این برند بوده و در همین راستا، شرکت ایران ترانسفو همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده است. علاوه بر آن، این شرکت، سفارشات تولید ترانسفورماتورهای خاص متناسب با نیازهای صنعت را نیز در برنامه خود قرار داده و تاکنون سابقه همکاری با پروژه های بزرگ صنعتی را نیز در کارنامه خود دارد. واحد تحقیق و توسعه ایران ترانسفو نیز تاکنون تحقیقات گسترده ای بر روی انواع ترانسفورماتورها و تجهیزات مربوط به آنها داشته است. ترانسفورماتورهای تولیدی این شرکت شامل انواع ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع، ترانسفورماتورهای زمین، موبایل، کوره، روغن ترانسفورماتور و سایر تجهیزات ترانسفورماتور شامل مقره های سرامیکی بوده و علاوه بر آن، در زمینه تعمیرات، نگهداری و خدمات پس از فروش ترانسفورماتورها نیز فعالیت دارد.



:: برچسب‌ها: ایران ترانسفو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : چهار شنبه 27 آذر 1398
پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی برقی

همه افراد ممکن است در طول زندگی خود بارها با عملیات باز وبسته کردن پیچ بر روی سطوح مختلف سر و کار داشته باشند و برای این کار از پیچ گوشتی های دستی استفاده نمایند. پیچ گوشتی های برقی این نوع عملیات را برای کاربران آسان تر می کند و به خصوص در زمان هایی که تعداد پیچ زیاد باشد، کارایی فراوانی دارد و علاوه بر آن، به علت وجود مته های گوناگون با سایزهای مختلف، دیگر نیازی به حمل پیچ گوشتی های متفاوت با ابعاد گوناگون وجود نخواهد داشت و این پیچ گوشتی می تواند پیچ های بلند و کوتاه را در داخل سطوح مختلف باز و بسته کند. با بکارگیری پیچ گوشتی برقی ، دیگر نیازی به وارد کردن انرژی دست به پیچ گوشتی وجود ندارد. در بسیاری از موارد، بعد از فشار زیاد دست، کاربر در ناحیه کف دست دچار آسیب دیدگی و تاول می شود. انواع متفاوت پیچ گوشتی برقی با قیمت های گوناگون در بازار موجود است و علاوه بر آن، انواع بدون سیم و یا شارژی نیز برای پیچ گوشتی ها وجود دارد. پیچ گوشتی برقی که قابلیت به حرکت درآوردن مته یا پیچ دردو جهت راست و چپ را دارد، برای انجام کارهای طولانی مدت مناسب تر بوده و محدودیت به اتمام رسیدن شارژ باتری را نیز ندارد. استفاده از پیچ گوشتی برقی موجب صرفه جویی در زمان شده و علاوه بر آن، دقت را نیز در هنگام کار افزایش می دهد. قدرت و سرعت به چرخش درآوردن پیچ در این نوع پیچ گوشتی ها قابل تنظیم می باشد. نیرویی که از سمت پیچ گوشتی به پیچ وارد می شود، گشتاور دستگاه است و هرچه گشتاور بیشتر باشد، این دستگاه برای باز و بسته کردن پیچ های محکم تر در داخل سطوح سخت کاربرد خواهد داشت. علاوه بر حمل دشوار این نوع از پیچ گوشتی ها، میزان مصرف برق در مکان هایی که دارای پیچ های زیاد می باشد، بسیار زیاد بوده و مقرون به صرفه نمی باشد.



:: برچسب‌ها: پیچ گوشتی برقی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
دریل

دریل


در صنعت و در پروژه های متفاوت، دریل ابزاری جهت ایجاد حفره و سوراخ با سایز و عمق های متفاوت بر روی سطوح جامد است و با توجه به نوع عملکردی که دارد، یکی از مهمترین ابزارها در کارگاه ها محسوب می شود. امروزه دریل ها با اندازه های متفاوت و کاربری های متنوع به رنگ های دلخواه تولید می شوند. دریل علاوه بر موتور که مهمترین بخش آن را تشکیل می دهد، دارای قطعه ای به نام سه نظام برای نگهداشتن مته نیز می باشد. نیروی ایجادشده از سمت موتو، موجب به چرخش درآوردن سه نظام شده و عملیات حفاری توسط مته انجام می پذیرد. قابلیت چرخش در جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت نیز، قابلیت باز و بسته کردن پیچ را به دریل می افزاید. خاصت گیربکسی نیز میزان گشتاور وارد شده به پیچ را کنترل می نماید. دریل ها با توجه به نوع عملکرد، عمق سوراخ کاری ، سرعت و دقتی که دارند به انواع متفاوتی  تقسیم می شوند. دریل های ساده، عموماً قدرت بالایی نداشته و تنها دارای توانایی دوران در جهت یا خلاف جهت عقربه های ساعت هستند. این نوع دریل ها اغلب جهت ایجاد حفره بر روی چوب یا دیوار در کارهای خانگی کاربرد دارند. دریل های چکشی مشابه دریل های ساده هستند با این تفاوت که قابلیت چکشی نیز به این دریل ها افزوده شده و موجب می شود این دریل، از قدرت بیشتری برخوردار باشد زیرا علاوه بر خاصیت دورانی، با وارد کردن ضربه های چکشی به مته، می تواند بر روی سطوح سخت تر مانند بتن نیز حفره ایجاد کند. دریل های ستونی زمانی کاربرد دارند که محل و جهت سوراخ کاری بر روی سطح، باید با دقت بالایی صورت پذیرد که دریل با قرار گرفتن بر روی یک پایه یا ستون، این قابلیت را برای کاربران مهیا می سازد. از نظر منبع تغذیه ، دریل ها به دو دسته دریل های برقی و شارژی تقسیم می شوند. دریل های برقی با توجه به عدم محدودیت در استفاده، از قدرت بیشتری نسبت به دریل های شارژی برخوردارند. البته دریل های شارژی نیز با توجه به قابل حمل بودن، در مکان هایی که دسترسی به پریز برق و یا امکان استفاده از سیم های طولانی دریل امکان پذیر نباشد، بکار می روند. معمولاً در بازار، دریل ها در باکس های مخصوصی که لوازم جانبی هم در آنجا قرارداده شده است،ارائه می شوند. در هنگام کار کردن با دریل، می بایست تمام اقدامات ایمنی صورت گرفته و حتی الامکان از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.



:: برچسب‌ها: دریل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
دریل چکشی

دریل چکشی

دریل با ایجاد حفره بر روی سطوح متفاوت، از ابزارهای مهم در حرفه‌های گوناگون صنعت محسوب می شود. نوع عملکرد مورد انتظار از یک دریل، در انتخاب آن نقش مهمی خواهد داشت. دریل چکشی جهت ایجاد حفره بر روی سطوح سخت مانند سیمان، آجر، سنگ و ... مورد استفاده قرار می گیرد و در مقایسه با دریل های ساده، در صنعت کاربرد بیشتری دارند. عمکرد یک دریل چکشی از دو بخش حرکت دورانی مته و چکش کاری تشکیل شده است. با روشن شدن دستگاه، مته شروع به دوران کرده و بخش چکشی نیز به سرعت به سمت بالا و پایین حرکت می کند و به مته ضربات چکشی وارد می نماید و بدین ترتیب، با بالا بردن قدرت دریل، موجب ایجاد سوراخ بر روی سطوح سخت و تخریب سنگ، بتن و ... می شود. مته هایی که در دریل های چکشی به کار می روند، براساس نوع کاربرد، اهداف ایجاد حفره و مدت زمان دریل کاری انتخاب می شوند. دریل چکشی در دو نوع برقی و شارژی به بازار عرضه می شوند. در مکان هایی که امکان استفاده از دریل با سیم برق طولانی وجود نداشته و یا پریز برق در دسترس افراد قرار نداشته باشد، دریل چکشی شارژی کاربرد فراوانی دارد. البته کاربران می توانند در هنگام استفاده از دریل چکشی، به صورت دلخواه از قابلیت چکشی آن بهره ببرند. این دریل به علت وارد کردن ضربات پی در پی بر روی مته، از قدرت و سرعت بالاتری نسبت به دریل های معمولی برخوردار است. علاوه بر آن، می تواند جهت سفت کردن پیچ بر روی سطوح مختلف نیز بکار رود. در هنگام استفاده از دریل چکشی باید از فشار دادن بیش از حد به دریل پرهیز کرد. حالت نرمال کارکرد دریل، معمولاً توسط یک دکمه که بر روی دریل تعبیه شده است، به حالت چکشی تغییر پیدا می کند. سرعت دریل های چکشی معمولاً از 1000 ضربه در دقیقه به بالا، با یکدیگر متفاوت است. در دریل های چکشی جدید، قابلیت تنظیم سرعت و تعداد ضربه نیز در نظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: دریل چکشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
کابل برق

کابل برق

کابل برق کمان دارای انعطاف پذیری پایین بوده و از سری کابل های قدرت شرکت کمان می باشد و دارای ولتاژ 0.6 تا 1 کیلو ولت است. معمولاً مقاومت این نوع از کابل ها در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان به شرط عدم ضربه مکانیکی در کابل کشی زمینی، داخل یا خارج از کانال و جهت تغذیه تاًسیسات برقی مورد استفاده دارد. همچنین این کابل برق دارای لایه ی داخلی هستند که به صورت نوار پیچ از جنس پروپلین و اکسترود پی وی سی است. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان دارای 4 رشته هادی مسی با سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع بوده و ماکزیمم دمای کاربرد این هادی 70+ درجه سانتی گراد می باشد. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه این کابل های این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان یکی از کابل برق پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.



:: برچسب‌ها: کابل برق ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
کابل مسی

کابل مسی


کابل مسی کابلی است که از آن برای انتقال جریان برق استفاده می شود که از جنس مس می باشد. کابل های برق به طور کلی به 3 دسته مفتولی، افشان و نیمه افشان تقسیم می شوند که این کابل مسی ازنونیمه افشان بوده و در دسته کابل های قدرت قرار می گیرد زیرا که ولتاژ ورودی آن برابر با 1 تا 0.6 کیلو ولت است. هر گرم از این نوع کابل دارای 342 گرم وزن است که دارای عایقی با ضخامت 1.2 میلی متر از جنس پی وی سی است. شرکت تولید کننده سیم و کابل سیمیا یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است که از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این شرکت با 170 نفر پرسنل موفق به تولید 850 نوع سیم و کابل است که سالانه حدود 12000 تن تولید دارد. این شرکت برای بالا بردن میزان کیفی کالای خود، محصولات را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می دهد و دارای استاندارهایی از جمله ISO-17025 ،ISO-18001 ،ISO-14001 ،ISO-9001 و CE می باشد. کابل مسی  از سری کابل های پر کاربرد است که دارای 1 رشته هادی از جنس مس با سطح مقطع 25 میلی متر مربع است.



:: برچسب‌ها: کابل مسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
کابل شبکه

کابل شبکه

 

کابل شبکه به کابل هایی گفته می شود که وظیفه ارسال اطلاعات و انتقال داده ها را به عهده دارند. کابل های شبکه در مدل های متفاوت cat1 الی cat8  تولید می شوند. امروزه کابل های شبکه اغلب به صورت سری 5 (cat5)، سری 6 (cat6) و سری 7 (cat7)، کاربرد زیادی در صنعت شبکه و اینترنت دارند. البته گاهی انواع a از این مدل ها نیز تولید می شود که قابلیت های بالاتری نسبت به مدل ساده دارد. a مخفف کلمهAugmented می باشد که علت نامگذاری آن، پهنای باند بیشتر آن است: cat5a-cat6a-cat7a)).

اختلاف این کابل شبکه معمولاً در سرعت انتقال، حجم و کیفیت انتقال داده شده می باشد. به عنوان مثال، کابل های cat6 در حدود حداکثر 1000 مگابیت در ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز و در شبکه هایGigabit Ethernet  استفاده می شوند.

در گذشته بیشتر از کابل های کواکسیال برای انتقال استفاده می شده اما امروزه از کابل های به هم تابیده یا همان Twisted Pair که معمولاً دارای 8 رشته و به صورت 4 رشته زوج به هم تابیده می باشند، استفاده می شود. این نوع کابل ها معمولاً دارای 4 رنگ اصلی و 4 رنگ فرعی هستند. رنگ های اصلی عبارتند از: سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی و رنگ های فرعی ترکیب یک رنگ با رنگ سفید می باشند. به عنوان مثال: سفید نارنجی.

 


کابل شبکه به ازای هر اندازه و مدل، به انواع پوششی UTP، FTP، STP وSFTPتقسیم می شوند. کابل های UTP، کابل های بدون شیلد و روکش، کابل های STP، کابل های شیلد آلومینیومی، کابل های ،FTP کابل های فویل دار بدون شیلد و کابل هایSFTP، کابل های شیلد دار و فویل دار می باشند. روکش کابل های شبکه معمولاً بر دو نوع PVCو LSZH هستند که تفاوت این کابل ها در این است که کابل LSZH فاقد هالوژن است و در هنگاه سوختن، دود سمی تولید نمی کند. سوکت ها یا همان کانکتورهای اتصال کابل های شبکه معمولاً RJ45 می باشد.

کابل شبکه را برای اندازه گیری کارایی تست می کنند.معروف ترین این تست ها تست فلوک است.تست فلوک را به دو صورت چنل(Channel) و پرمننت(Permanent) انجام می شود.در تست چنل دو سر کابل شبکه را کیستون زده و با پچ کورد ها به دستگاه می زنیم و تست فلوک را می گیریم.تست پرمننت تست سخت تر و کامل تری می باشد که در آن سرهای کابل را کیستون زده و و آن را به وسیله ماژول های پرمننت خود دستگاه، متصل می کنیم،سپس هدروم کابل را اندازه گیری می کنیم.استاندارد تست فلوک در مدل های چنل و پرمننت 90 متر طول کابل می باشد.یعنی انتقال داده در 90 متر طول کابل به صورت یک تکه سنجیده می شود.



:: برچسب‌ها: کابل شبکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
کابل شبکه

کابل شبکه

 

کابل شبکه به کابل هایی گفته می شود که وظیفه ارسال اطلاعات و انتقال داده ها را به عهده دارند. کابل های شبکه در مدل های متفاوت cat1 الی cat8  تولید می شوند. امروزه کابل های شبکه اغلب به صورت سری 5 (cat5)، سری 6 (cat6) و سری 7 (cat7)، کاربرد زیادی در صنعت شبکه و اینترنت دارند. البته گاهی انواع a از این مدل ها نیز تولید می شود که قابلیت های بالاتری نسبت به مدل ساده دارد. a مخفف کلمهAugmented می باشد که علت نامگذاری آن، پهنای باند بیشتر آن است: cat5a-cat6a-cat7a)).

اختلاف این کابل شبکه معمولاً در سرعت انتقال، حجم و کیفیت انتقال داده شده می باشد. به عنوان مثال، کابل های cat6 در حدود حداکثر 1000 مگابیت در ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز و در شبکه هایGigabit Ethernet  استفاده می شوند.

در گذشته بیشتر از کابل های کواکسیال برای انتقال استفاده می شده اما امروزه از کابل های به هم تابیده یا همان Twisted Pair که معمولاً دارای 8 رشته و به صورت 4 رشته زوج به هم تابیده می باشند، استفاده می شود. این نوع کابل ها معمولاً دارای 4 رنگ اصلی و 4 رنگ فرعی هستند. رنگ های اصلی عبارتند از: سفید، قهوه ای، نارنجی و آبی و رنگ های فرعی ترکیب یک رنگ با رنگ سفید می باشند. به عنوان مثال: سفید نارنجی.

 


کابل شبکه به ازای هر اندازه و مدل، به انواع پوششی UTP، FTP، STP وSFTPتقسیم می شوند. کابل های UTP، کابل های بدون شیلد و روکش، کابل های STP، کابل های شیلد آلومینیومی، کابل های ،FTP کابل های فویل دار بدون شیلد و کابل هایSFTP، کابل های شیلد دار و فویل دار می باشند. روکش کابل های شبکه معمولاً بر دو نوع PVCو LSZH هستند که تفاوت این کابل ها در این است که کابل LSZH فاقد هالوژن است و در هنگاه سوختن، دود سمی تولید نمی کند. سوکت ها یا همان کانکتورهای اتصال کابل های شبکه معمولاً RJ45 می باشد.

کابل شبکه را برای اندازه گیری کارایی تست می کنند.معروف ترین این تست ها تست فلوک است.تست فلوک را به دو صورت چنل(Channel) و پرمننت(Permanent) انجام می شود.در تست چنل دو سر کابل شبکه را کیستون زده و با پچ کورد ها به دستگاه می زنیم و تست فلوک را می گیریم.تست پرمننت تست سخت تر و کامل تری می باشد که در آن سرهای کابل را کیستون زده و و آن را به وسیله ماژول های پرمننت خود دستگاه، متصل می کنیم،سپس هدروم کابل را اندازه گیری می کنیم.استاندارد تست فلوک در مدل های چنل و پرمننت 90 متر طول کابل می باشد.یعنی انتقال داده در 90 متر طول کابل به صورت یک تکه سنجیده می شود.



:: برچسب‌ها: کابل شبکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : دو شنبه 11 آذر 1398
نازنین بیاتی

‏نازنین بیاتی‏

 
 
نازنین بیاتی، بازیگر سینما، سال 1368 در تهران متولد شد.
وی دانش‌آموخته‎ی رشته‎ی تئاتر از دانشگاه "آزاد" است.
بیاتی فعالیت سینمایی‌اش را از سال 1391 و با بازی در فیلم «دربند» آغاز نمود. و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره‌ی فیلم فجر و جشن انجمن منتقدان سینمای ایران گردید.

 

نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.او در اولین حضور سینمایی اش در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با آقای حسن رادفر حضور یافت.



:: برچسب‌ها: نازنین بیاتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
سینی کابل

سینی کابل

در صنعت برق معمولاً برای کابل ها و کابل کشی، از محافظ ها و پایه های مخصوص استفاده می شود. جهت زیبا سازی، فرم دهی کابل ها، محافظت و ایمنی در پروژه ها نیز، سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل ها هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قابل نصب می باشند. جنس سینی کابل از ورق آهن گالوانیزه و یا استیل است.

جنس ورقه ها می تواند گالوانیزه گرم یا سرد باشد. معمولاً در مکان هایی که رطوبت و امکان زنگ زدگی وجود داشته باشد، از گالوانیزه گرم استفاده می شود و در مکان هایی که احتمال اسیدی بودن مواد وجود دارد، جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل ها معمولاً برای نصب، دارای لوازم جانبی و قطعات می باشند. به منظور اتصال دو سینی کابل از رابط های سینی کابل و زانویی و جهت مسیرهای بیشتر، از سه راهی و چهار راهی سینی کابل استفاده می شود.

سینی کابل ها بر اساس عرض سینی، قطر ورق، نوع پانچ یا سوراخ و لبه سینی تقسیم بندی می شوند. ضخامت سینی های کابل از ورق با قطر 0/5 میلی متر الی 3 میلی متر و عرض سینی های کابل از 5 سانتی متر الی 80 سانتی متر می باشد. بطور مثال سینی های با عرض 10، 20، 30، 40، 50 و60 سانتی متر، پرفروش ترین سینی کابل ها هستند. نردبان کابل هم از زیر دسته بندی هایسینی کابل می باشد، نردبان کابل هم با توجه به جنس ورق و ضخامت های متفاوت (شبیه به سینی کابل) تقسیم بندی می شود.



:: برچسب‌ها: سینی کابل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : یک شنبه 3 آذر 1398